Gestión de interacciones y producción de conocimiento matemático en un día a día lakatosiano
Introducción: Dónde se presenta el problemaEl reloj del aula marca las 11.55, hora de la última clase de 6ºA. Escola da Vila. Sao Pau...
La pràctica: La roda del contes.
Caleidoscopios educacionales: coloraciones múltiples
¿Qué es un caleidoscopio?Un caleidoscopio es, en general, un conjunto de tres espejos planos perpendiculares a un mismo plano, formando...
Som molt petits, però fem coses molt grans
A Sant Adrià de Besòs tothom educa.
Sant Adrià de Besòs ha volgut fer camí perquè l'educació sigui l'element vertebrador de la seva població. L'article presenta els pr...
Millorem les estratègies de càlcul mental
L’objectiu d’aquest article és fer extensiva la nostra experiència arran de l’assessorament nascut de la necessitat de...
Cantidades enormes e insignificantes
Tot sovint, en la nostra vida quotidiana, sentim a parlar de quantitats altíssimes: anys llum, si ens referim a l’espai, o milions d&rsqu...
Un día cooperativo en un aula de cuatro años
Comienza el díaEntramos en tren hasta la puerta de la clase. En las perchas tenemos que dejar nuestras chaquetas. Domingo se ha tirado a...