Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Webquest i matemàtiques
Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Aprender a vivir con otros en contextos de dificultad social
Esta experiencia surge en un centro de secundaria, situado al sur de la ciudad de Madrid, donde conviven jóvenes autóctonos, de familia...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
Educar és cosa de tothom: el cafè-tertúlia de la nostra escola.
Convertir les xerrades per a les famílies en un espai de trobada, intercanvi, anàlisi i reflexió des d'un enfocament comunicatiu, afec...
Orientación educativa y orientaciones: delimitación conceptual
Niños, niñas, ¡no os fieis demasiado de nosotros, los adultos!