Motivació. Kamtxatka, la construcció d´un somni
Avorriment creatiu, per què?
En aquest article d'opinió, Miguel Ángel D'Acosta Balbín reflexiona sobre la importància de donar als nostres fi...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Taules de programació: Espantant els yokais
De retorn de les vacances d'estiu i del període de confinament, després de mesos de no conviure com a grup i no venir a l'escola, cada c...
Los cuentos en clase de matemáticas… algo más que un recurso
Los inicios del aprendizaje de la aritmética van estrechamente ligados a nociones y habilidades no específicamente matemáticas. Nos re...
Escacs
En aquest número, com en el passat, publiquem un proposta didàctica al voltant dels escacs. L’article que us presentem justifica i...
Sobre el desarrollo del sentido geométrico y el uso del “software” dinámico
software, software¿Qué procesos muestra el estudiante durante el camino de transformar un artefacto en una herramienta de aprendizaje o...