A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
Al pentágono desde el deseo
Este artículo pretende mostrar que es posible negociar la organización de las actividades, respetando el deseo de disfrutar del tiempo ...
El aprendizaje cooperativo como recurso y como contenido
De la "pedagogía de la simplicidad" a la "pedagogía de la complejidad"Es verdad que a veces los pedagogos -como otros colectivos profes...
Proyectos en la ESO. Una actividad rica
Un proyecto no es un simple trabajo para mostrar aplicaciones diferentes de las matemáticas en un contexto social, ya que en él el alum...
Llibertat de moviments.
L'EBM Confetti, de Sarrià de Ter (Girona), es va inaugurar el curs 2002-2003. Cada educadora teníem experiències educatives diferents ...
Applets en geometría
Motor en marxa!
L’escola pública Orlandai (Barcelona) planteja la tasca educativa des d’una perspectiva que recull, integra i potencia cadascun del...
Los capicúas y otros números especiales
Al capítol següent es tracten uns nombres amb una certa peculiaritat: els nombres capicua, fent referència a les seves caracter&iac...