Jo, de gran, vull anar a Honolulu.
Com ha de ser una aula que potenciï el desig d'interrogar-se sobre el món i sobre l'espai? Com podem aconseguir que les nenes i els nen...
Trabajar por competencias, decidir por competencias
Incorporar las competencias básicas en las decisiones del centro supone una serie de cambios que movilizan, entre otras muchas cosas, el...
Un mundo matemático
El lenguaje lógico-matemático está presente en la vida del niño, no se puede desvincular de ella, su aplicación le sirve para hacer ...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Connectant mapes conceptuals, mur...
L'evidència en la pràctica: Connectant mapes conceptuals, murals i neurones per un aprenentatge significatiu i funcional Evidència apli...
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia Los proyectos STEAM que incorporan la arquitectura y su contexto, en edades...
Tots al bus!, un àlbum per jugar i aprendre a comptar
Poni vuit, poni nou, poni deu, la gallina de la Seu diu que amaguis aquest peu. (La gallina Ponicana) El món és ple de referències num&...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
L’art d’observar
En aquest article d'opinió, Mia Balsells reflexiona sobre la necessitat, com a docents, de voler mirar l'alumnat ...