¡Pongámonos a escribir notas!
L’estructura de departaments
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
El racó de construccions o de lògica matemàtica.
A les aules d'infantil, hi trobem, dia rere dia, moltes situacions que considerem fonamentals per realitzar certs aprenentatges que corre...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
Aprender (a enseñar) matemáticas. Prácticas de resolución de problemas, creencias y desarroll...
En aquest capítol s'ofereixen quatre exemples d'estudis, dos sobre l'aprenentatge de la resolució de problemes, un de centrat en l'heur&...
Espectáculos-cultura: El poder de la magia