El temps i els docents
La vida diària atrafegada de l'escola a voltes ens fa oblidar la capacitat que podem tenir de gestionar el temps. Aquest temps, ocupat e...
Se puede aprender a dialogar y a discutir con los niños
P: Esme! Esme! ¿Cómo lo has hecho con el primer autobús?E: Ocho y ocho!(El profesor representa este reparto en la pizarra y lo interpr...
Recursos para la práctica: Instalaciones de juego presimbólico y simbólico
Reflexiones didácticas acerca del concepto de área y su medida
El área y la integral como objetivos educativos La preocupación por entender más profundamente las raíces de los conceptos fundamenta...
Els àpats.
Els àpats constitueixen el moment de trobada i d'aturada de les activitats diàries. És l'estona durant la qual es satisfan necessitats...
¿Qué me pagas? O el empobrecimiento de los valores
Un pare porta els seus fills adolescents dins del cotxe, sembla que es dirigeixen a l'institut. Els dos fills van amb els auriculars posa...
De la fotografia a l’àrea plana: fotografia i matemàtiques
En el món de l’educació, ens costa molt incorporar, de manera efectiva i significativa, la fotografia en la nostra activitat curri...
Por qué las cosas son como son: lo más grande y lo más pequeño
En aquest capítol s’exposen algunes qüestions que tenen a veure amb la forma i la mida dels objectes que ens envolten, abordant-les ...