Tareas matemáticas en la educación secundaria
Aquest capítol se centra en el paper que les tasques matemàtiques exerceixen en els processos d’ensenyament-aprenentatge de les ma...
Instal·lacions: ponts que connecten aquí i allà
Amb la intenció de transformar les nostres escoles en llocs de trobada on la creativitat, la construcció de sentit, la imaginació...
Viatjant a través del vent, sense por a l´huracà
Tots els esforços, totes les bones idees que es tinguin per presentar els llibres valen la pena. Sabem que els infants demanen els que e...
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Art i pedagogia sistèmica. Art i família: el xoc del reconeixement
Mitjançant l'obra dels artistes, treballem la família amb una nova manera de mirar el procés d'ensenyament-aprenentatge que ens aporta...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Notícies d’interès
«Mama, avui també hem de córrer?»
A l’Ona, li costa seguir el ritme que demana la vida adulta. Cada matí, pregunta a la mare si avui és un altre dels dies que s&rsq...