Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Ver con las manos, oír con los ojos
Aprendre des de la complexitat
El mes de març de 2010, la classe dels grans de l'escola de Rellinars, on conviuen disset nens i nenes de quart a sisè de primària, es...
Ritmo en las aulas
La realitat augmentada, dins i fora de l’aula
L’ús generalitzat de dispositius mòbils per part dels nostres adolescents; la facilitat per crear i «publicar al núvo...
Participación del alumnado de educación especial en un proyecto europeo
Actualment, es destaca la importància i la urgència de dur a terme un enfocament educatiu intercultural i inclusiu als centres escolars ...
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentem dues iniciati...
Cuatro reglas
Aunque no lo parezca en los periódicos hay muchas matemáticas. Están en la información bursátil, en el PIB y el coste de la vida, en...