Controvèrsies sociocientífiques
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
EN LÍNI@: Apliquem el que aprenem en els cursos d’estiu?
Arriben les vacances i moltes persones professionals de l'educació es matriculen en escoles d'estiu o en d'altres cursos. Quina és la r...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Evaluación e Internet
Poblar l’escola per habitar la societat
En aquest article, s'hi exposa una experiència d'aula amb alumnes de cinquè de primària que va portar a la realització d'una exposici...
Notícies d’interès
Morderse las uñas
Se estima que hay 600 millones de personas que se muerden las uñas en el mundo. Este hábito, también llamado onicofagia, afecta al 50%...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...