Milena en qüestió
Material per a l’alumnat: Consum cultural i identitat digital
José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
L’educació com a restauració
Utilitzaré la metàfora de la restauració, que diferencia entre la cuina i el menjador i ens permet entendre una mica millor aquest esc...
Aplicar matemàtiques per ser coherents.
La utilització dels coneixements en situacions del món real és un dels reptes del treball per competències. L'article mostra de maner...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Una tienda en clase. Creación y análisis de un contexto para aprendizajes matemáticos
IntroducciónConvencidas que el juego simbólico crea un espacio de actividad, lúdica y de aprendizaje (Van Oers, 1996, 1999, 2003), alt...
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...