Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Les dures condicions de l’escola rural a Burkina Faso
Les condicions de l’escola rural a Burkina Faso són difícils. L’alumnat assisteix a classes construïdes amb palla, on e...
¿Interfieren las familias en los procesos de la escuela?
Geolocalització i Google Maps per fomentar l’activitat física
Amb els dispositius mòbils i les eines de geolocalització, podem dir que el món és a les nostres mans. Ens ajuden a planif...
Escultura y Geometría
El núcleo central de este artículo fue objeto de una exposición en el Topic Group 11: Art and Mathematics del ICME'7 (Québec, 1992).E...
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...