De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Establecer complicidades con un centro de arte
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
Investigación en didáctica de la probabilidad
En recuerdo a M. Jesús Cañizares y a su trabajo de investigación en la Didáctica de la ProbabilidadHacer una panorámica de la invest...
Problemas en la enseñanza elemental de los conceptos de verdad, falsedad, validez e independenci...
Espacio 1999