La modelización de la velocidad y el mecanismo de las reacciones químicas
Els efectes de la formació depenen de nosaltres.
Perquè un projecte avanci, calen tres coses: la primera, tenir una bona idea; la segona, creure-se-la, i la tercera, que hi hagi algú d...
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Comportamientos tóxicos, comportamientos nutritivos
En aquest article, abordarem els comportaments tòxics, aquells que ens generen malestar i ens impedeixen sentir-nos a gust amb nosaltres ...
La família Mitchell contra les màquines
La família Mitchell contra les màquines Com sobreviure a una apocalipsi tecnològica Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La fam&...
El lobo disfrazado de crisis
La situació en què es troben els mons social i educatiu en l'actualitat provoca converses, reunions, trobades, etc. que posen en evidè...
OBJETIVOS DEL PROYECTOPROPUESTA DIDÁCTICARESULTADOS
Los amonites de la biblioteca municipal Miguel Hernández Portillo IES Margarita Sala. Torre de Benagalbón (Rincón de la Victoria, M...
Quina incidència té la formació en els centres?: Conclusions.
Un cop descrit el procés seguit pels diferents centres, intentarem posar en relleu algunes idees clau que ens poden ajudar a albirar els...