José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
La tira
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
Organització del currículum: reflexions i aspectes a considerar
Les funcions de la direcció s'exerceixen en el marc reglamentari de l'autonomia dels centres públics i, entre les funcions en matèria ...
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Con la ayuda del “Juan de Mairena” y textos afines
Definición y tiposEn "The Ways of Paradox", W.O. Quine define una paradoja como una afirmación que, en principio, puede parecernos absu...
Rosa Liarte: «Con mis pódcast lo que busco es dar voz a esos profesionales de la educación que...
Rosa Liarte: «Con mis pódcast lo que busco es dar voz a esos profesionales de la educación que tienen tanto que contar y enseñar&#...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA Integrando los applets matemáticos en el fomento de la comprensión en el aula Evidencia aplicada Como evide...