Enseñar matemáticas dando menos cosas por supuestas
Si algo podría servir para caracterizar brevemente el aula de matemáticas es la gran cantidad de normas que el alumnado se ve obligado ...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Los valores y la imagen de las matemáticas: una perspectiva filosófica
Generalmente, las matemáticas son consideradas como algo difícil, frío, abstracto, teórico y que se escapa a la razón, pero a la vez...
Convocatorias: International Association for Statisfical Education
Coaching educatiu per a famílies
En aquest article, es parteix de la consideració que la família és l’agent educador i socialitzador principal dels fills i ...
Reseña
Enseñanza de las ciencias y problemas relevantes para la ciudadanía. Transferencia al aula CEBRIÁN ROBLES, D.; FRANCO MARISCAL, A. J.; ...
L’enfonsament del Titànic educatiu
D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...