Sorra a les sabates. La inclusió dia rere dia
L’EBM Trencadís acull infants amb pluridiscapacitat i segueix una manera d’actuar basada en els valors de l’educació i...
Dividir construyendo los números (mentalmente) ¿Una alternativa frente al algoritmo usual de la...
Desafiar al alumnado con bajos resultados: una prioridadTreinta años de trabajo de innovación (investigación, desarrollo, formación i...
Mejorar las estrategias de cálculo mental
¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
Itinerari matemàtic a primària.
L'experiència que explicarem a continuació es va dur a terme el curs escolar passat (2006-2007) amb alumnes de sisè de l'escola Sadako...
Compte amb el determinisme
En aquest article d'opinió, Ana Cobos ens recorda que amb mitjans és possible superar determinismes i que el repte del sistem...
Qui ha fet…?
Qui ha fet...? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando.juan...
Llibres. Trobades. Webs