Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
Propuesta para evaluar nociones básicas matemáticas en estudiantes que ingresan a una universid...
En aquest capítol es presenta la construcció i l'anàlisi psicomètrica del test de conceptes fonamentals en matemàti...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Nuevos retos, nuevas respuestas: la educación infantil y el aprendizaje servicio (ApS)
Hacia un currículo basado en competencias: el caso de Colombia
Introducción En Colombia, como en otros países, hasta la década de los setenta, el aporte de la formación matemática a los fines de ...