Com hem començat a introduir els principis bàsics de Lóczy.
L'equip d'educadores de l'escola bressol La Lluna, gràcies a les visites realitzades a uns altres centres docents i a una formació cons...
El discurs literari infantil en el desenvolupament de la competència literària
Són molts els prejudicis que mostren algunes persones mediadores quan es volen acostar al discurs literari infantil. En destaca la concep...
L’espai buit. Temps i espais de possibilitats
L'escola El Martinet, de nova creació des del 2004, parteix d'uns principis educatius fonamentats en el concepte de coneixement i de la ...
La planificación de la enseñanza y la construcción de conocimiento en el aula
Nuestra preocupación por la planificación de la enseñanza supone, en cierta manera, un desplazamiento, dentro del binomio enseñanza-a...
Webquesta: astronomia a l’aula.
Experiència sobre la creació i el treball d'una webquesta amb un grup classe de segon de cicle superior de primària (sisè). La webque...
La estimación en medida
IntroducciónLa incorporación de la estimación en los currículos de enseñanza primaria y secundaria ha venido impuesta por la necesar...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
Evaluación en el taller de matemáticas. Una propuesta viable
IntroducciónNo es exagerado asegurar que la evaluación se ha convertido en estos últimos años en el centro de gravedad del proceso ed...