Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
Poliedros animados. Creatividad, matemáticas y TIC
La educación para la ciudadanía en la producción científica
El cos del docent: presència, alegria, confiança
El cos físic és la part de nosaltres que mostrem a l'altra gent i és també la part que veiem de l'altra gent. Està format per una xa...
La circulación: bicicletas, coches, transportes públicos, atascos y velocidades
La gran majoria de joves d’avui en dia viuen en entorns urbans, de manera que coneixen i utilitzen amb assiduïtat els cotxes, els autobus...
¿Cómo se puede construir un reloj de agua?
Propuestas didácticas sobre la enseñanza de las ciencias sociales en los TFM de secundaria