Aclarint el concepte de barreres per a la participació
Aclarint el concepte de barreres per a la participació Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el ...
Capses i capsetes
En aquest article, s'hi tracta una part important de la geometria amb uns materials que normalment acaben al contenidor de paper. Com que...
El concepte d’autonomia en el desenvolupament infantil primerenc.
Els abordatges dels nens amb trastorns del desenvolupament en la protoinfància, tant a nivell de la criança, com de l'educació o de la...
Del discurso del fracaso al discurso del éxito
No se puede vivir en el discurso del fracaso. Sus garras te limitan y te someten; el discurso del fracaso conduce al fracaso porque no de...
Escribir para aprender ciencias
Cada cultura tiene su propio lenguaje. Como dice Lemke (1997, p.12): [...] el lenguaje no es sólo vocabulario y gramática: es un sistem...
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades Montserrat Alsina Aubach Universidad Politécnica de Catalunya El agua constituye m...
LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Imprescindibles. Educant en temps de COVID-19