LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICAEvidencia 1. Los deberes matemáticos en el currículoEvidencia 2. Los deberes matemáticos en las redes sociales Evidencia 3. Los deberes matemáticos en el contexto académicoEvidencia 4. Los deberes matemáticos en el contexto escolarEvidencia 5. Los deberes matemáticos en la familia
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratchHabitació intel·ligent...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratch L’EchidnaScratch és un entorn de programació per bl...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...
Nens, nenes, no us refieu gaire de nosaltres, les persones adultes!!
Tenir criatures lluny de la mística de la maternitat
L’experiència quotidiana de moltes dones, i d’alguns homes, que tenen fills i alhora treballen al mercat remunerat és sovint...
El razonamiento inductivo como generador de conocimiento matemático
inducción El progreso de la ciencia consiste en observar... interconexiones en mostrar... que los eventos de este mundo constantemente c...
La confecció dels indicadors de centre
Els centres educatius que volen millorar els seus resultats tenen en l'avaluació un element clau per regular els processos, per determin...