Los algoritmos en el aula de matemáticas y el uso de tecnología, ¿pueden convivir sin contradicciones?
Estimat planeta, jo també et vull habitar
Estimat planeta, jo també et vull habitar El dret a gaudir i comprendre l’entorn que ens envolta Sara Isabel Cortes Amador + Avui dia enc...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...
Obrim una finestra al món
Obrim una finestra al món és un projecte pedagògic, cooperatiu, investigador, crític i emancipador, que comença a l...
Es comenta a la Xarxa…
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
Material didáctico, con recursos de ajedrez, para la enseñanza de las matemáticas
El material didácticomaterial didáctico , recurso, medio[...] aquellos artefactos que, en unos casos, utilizando las diferentes formas ...
Escoltar el silenci
Un dels grans enemics de la veu és el soroll ambiental, tant a l'aula [...] com a l'exterior [...]. Així doncs, succeeix que la veu del...