Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre Francisco Espadas Sotés L’article descriu les característiques més destacables del...
BIBLIOTECA D’AULA
El meu arbre secret PINTOR NOGUEROL, D. Salamanca. La Guarida, 2021 Els llibres de vegades ens donen lliçons de vida que ens insuflen ene...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Que ve el llop!
La literatura infantil ha tractat molt sovint la figura del llop com un personatge ferotge i malvat. Al nostre centre, hem plantejat un p...
Métodos estadísticos y probabilísticos para descubrir los secretos del fútbol