Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Citius, altius, fortius
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»
Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre Francisco Espadas Sotés L’article descriu les característiques més destacables del...
BIBLIOTECA D’AULA
El meu arbre secret PINTOR NOGUEROL, D. Salamanca. La Guarida, 2021 Els llibres de vegades ens donen lliçons de vida que ens insuflen ene...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...