Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Entrellaçant històries per sostenir la vida
Aquestes línies intenten posar l’accent en la necessitat de construir una escola més humana, que miri amb respecte l’alumnat...
Notícies d’interès
Mirant cap al cel
Els continguts relatius als fenòmens atmosfèrics i astronòmics constitueixen un «clàssic» en la formació...
Els serveis educatius de Pistoia (Itàlia)
Des de fa més de deu anys, la ciutat de Pistoia (Itàlia) acull cada curs un grup d'estudiants perquè hi realitzin les pràctiques dels...
La Leonera TV: aprender sin miedo a suspender
La Leonera TV: aprender sin miedo a suspender Francisco Espadas Sotés El artículo describe las características más destacables del...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...