“¡Este niño no para quieto ni un momento!”
Cuando el asesoramiento es el espejo de la vida del centro
Las escuelas tienen que aprender. Tienen que romper la dinámica obsesiva de la enseñanza para transformarla en una inquietante interrog...
¿Resolución de problemas (sólo) a la hora de matemáticas?
Os propongo la resolución de un problema: Seguro que la primera pregunta que pensáis para completar el problema es: "¿Cuántos huevos ...
Les mestres de suport als centres inclusius
Les mestres de suport a la inclusió (pedagogia terapèutica i audició i llenguatge) del CEIP L’Albea, situat a la Vall d&rsq...
Jocs prenumèrics a l’educació infantil
Jocs prenumèrics a l’educació infantil Marta Rada Cimorra, Tomás Ángel Sierra Delgado Davant les dificultats que presenten a...
Metaforización y enacción en didáctica de la matemática
En aquest capítol introductori apuntem a fer una revisió panoràmica dels aspectes fonamentals de la metaforización i la en...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...