Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Nuevos retos, nuevas respuestas: la educación infantil y el aprendizaje servicio (ApS)
Projecte: posar a punt la farmaciola
Descripció de l'experiència viscuda amb el projecte portat a terme al cicle inicial sobre posar a punt la farmaciola de l'escola. S'hi ...
La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
Ir a la escuela en Gaza
Situados en pleno tercer trimestre, la perspectiva de las vacaciones ya se percibe y está latente en toda la comunidad educativa. Será ...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Tareas de transición: Apoyo para un acceso mejor al estudio de la matemática
En les universitats alemanyes, el professorat en formació i els estudiants de matemàtiques pures assisteixen a les mateixes classes de m...