Una xarxa de contextos per a l’activitat matemàtica
Amb aquest article, voldria fer referència a dues característiques clau que, al meu entendre, ha d'adquirir a l'aula una activitat mate...
“¡Este niño no para quieto ni un momento!”
Jocs prenumèrics a l’educació infantil
Jocs prenumèrics a l’educació infantil Marta Rada Cimorra, Tomás Ángel Sierra Delgado Davant les dificultats que presenten a...
Metaforización y enacción en didáctica de la matemática
En aquest capítol introductori apuntem a fer una revisió panoràmica dels aspectes fonamentals de la metaforización i la en...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...
Per arrodonir: Matemàtiques a l´educació infantil
Activitat física i salut
Els índexs d'activitat física han disminuït de manera alarmant a la majoria dels països desenvolupats. Més de la meitat dels nostres...