araArt. Transformar a través de les arts
Presentació del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín Des de sempre, l’escola catalana compta amb una rica e...
Perspectivas y tratamiento de la modelación matemática de profesores en formación y en ejercicio
En aquest capítol s'intenta respondre a tres preguntes en relació amb el modelatge matemàtic des d'un punt de vista escolar del p...
Taules de programació de la propuesta didàctica
PROJECTE DE RECERCA: «SALVEM EL PLANETA» Contribució del projecte de recerca als objectius generals de l’etapa Conèixer i ap...
Humor
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Un entrepà de piràmide
Matemàtiques amb música: aprenem les taules de multiplicar cantant.
Hi ha continguts purament memorístics dins l'aprenentatge escolar que no poden ser obviats. Actualment, tendim a centrar-nos en tots aqu...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...