La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’aprenentatge. Si basem la nostra pr&#...
STEM, estado del arte de implementaciones en el ámbito educativo desde la modelación matemátic...
L'escenari educatiu actual contempla diverses directrius, entre elles l'educació STEM, que considera, en termes generals, la possibilitat...
Deu preguntes que s’hauria de fer un equip directiu sobre el tractament de la diversitat
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
Viatge: L’aurora Boreal, tot un espectacle
Tots els éssers humans tenim alguna «dèria», la meva ha estat sempre pujar, com més amunt, millor! Però d'una manera diferent de la...
L’aula d’acollida, una eina útil per a la integració de l’alumnat nouvingut.
És evident que els nous temps fan de l'escola un espai cosmopolita. Actualment, les alumnes i els alumnes que la conformen provenen de p...
El libro de texto como síntoma y como problema
Bibliografía
Día a día con las matemáticas: un blog de aula
Una de las herramientas de la web 2.0 que últimamente ha experimentado un importante auge de usuarios ha sido el blog. Entre las causas ...