Trabajar la convivencia en los centros educativos
La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
La cohesión social de la comunidad en la Unión Europea
En nuestro contexto, tanto estatal como europeo, ha preocupado y preocupa mucho el cambio que se produce en el modelo de sociedad. Cuesti...
La hora de salida: las largas esperas de algunos niños
Si los padres llegan tarde...La escuela infantil debe ser un sitio que el niño sienta como propio, familiar y sobre todo seguro. Como ed...
Intervalo de confianza como modelo estadístico en tareas de alta demanda cognitiva en contextos ...
En aquest capítol es presenta un conjunt de categories dirigit, fonamentalment, al professorat universitari que dissenya o selecciona tas...
ODS 5
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Per assolir l’objectiu d’aprenentatge número 5, dissenyar uns llibres digitals titulats Trenquem amb els e...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
El centre de formació d’adults de Sant Celoni. Vint anys de poder!
El centre de formació d'adults de Sant Celoni celebra el seu vintè aniversari. En aquest article, fem un repàs de la seva història i ...