Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Projectem les mates: alguns recursos per provocar converses
Fer emergir dins de l’aula les diferents dimensions de la competència matemàtica requereix canviar dinàmiques. Al bloc de n...
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Escoles promotores de Salut i canvi social: una experiència a Perú
L’educació per a la salut té un paper extraordinari en el desenvolupament íntegre dels nens i nenes, ja que el que aprengui...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Bee-bot per a l’aprenentatge de la numeració
Al llarg dels darrers anys s’ha introduït la robòtica com a recurs per ensenyar continguts relacionats amb les matemàtiques i...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...