Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...
Escribir para aprender: estrategias para transformar el conocimiento
En la clase de María, como en muchas clases de quinto de primaria, los alumnos escriben un texto aproximadamente cada semana. Se trata d...
OBJETIVOS DEL PROYECTOPROPUESTA DIDÁCTICARESULTADOS
Los amonites de la biblioteca municipal Miguel Hernández Portillo IES Margarita Sala. Torre de Benagalbón (Rincón de la Victoria, M...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Cuida’t, balla’t
Ballar ofereix un enorme potencial per connectar els nostres tres centres principals, els tres cervells que tots posseïm com a fruit de l...
Criterios para la elección del libro de texto de historia
L’educació com a restauració
Utilitzaré la metàfora de la restauració, que diferencia entre la cuina i el menjador i ens permet entendre una mica millor aquest esc...