Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència
Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència Els projectes STEAM, en edats primerenques, que incorporen l’arquitectura...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia Susana Vásquez Ferran Balat Navarrete Gu...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Web
Sobre la elección del manual didáctico de historia
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...
Escribir para aprender: estrategias para transformar el conocimiento
En la clase de María, como en muchas clases de quinto de primaria, los alumnos escriben un texto aproximadamente cada semana. Se trata d...