La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Divisibilidad en la “tabla cien”.
Milena en qüestió
L’opinió de la infància sobre l’educació
L’encàrrec que el ministre d’Educació ha fet al filòsof i pedagog José Antonio Marina perquè elabori el...
Per què tanta violència contra les dones?
El nombre creixent de crims i agressions per violència de gènere ens genera moltes qüestions i sovint ens deixa sense respostes. L'art...
Itinerari matemàtic a primària.
L'experiència que explicarem a continuació es va dur a terme el curs escolar passat (2006-2007) amb alumnes de sisè de l'escola Sadako...
Número: simplicidad conceptual, complejidad curricular.