Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Establecer complicidades con un centro de arte
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
Avaluant i millorant la nostra comunitat d’aprenentatge
Hablemos!
Aquest article té com a finalitat oferir una proposta d'intervenció per desenvolupar la competència oral al cicle inicial. La lliguem ...
Los beneficios de la terapia craneosacral