M’expliques un emoticonte? Llegim un bookface?
En el present article s’hi mostren dues activitats que formen part del projecte Emoticontes, que té com a objectiu donar a conèixe...
El contracte didàctic
Al present article, s’hi mostra una eina d’autoavaluació i els resultats que va oferir el fet d’utilitzar-la en el marc d&rsq...
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Escrivim teatre a través d’Instagram
La xarxa social Instagram ofereix possibilitats educatives diverses per treballar amb l’alumnat a les aules. En l’experiència que p...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
El cos i jo
Sisè de primària. Inici de curs. Activitat de lectura a l’aula de filosofia. Al personatge del relat se li adorm el braç i ...
Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...