La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
El punt de vista de l’escola en la formació dels mestres
L’experiència que presentem és duta a terme per la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la ...
El meu primer congrés
Aquest article presenta una experiència de realització d’un congrés escolar per a l’ensenyament de la història...
Espais compartits de reflexió
Durant el curs 2014-2015, l’equip de recerca del projecte ARMIF 2014 00052 va dur a terme el projecte d’innovació «La reflexi...
Les tauletes i el TEA
L’ús de les noves tecnologies a les aules ha propiciat maneres noves d’ensenyar i d’aprendre, la qual cosa ha transformat el ...
Eva Martínez Pardo, mestra, formadora i terapeuta
L’Eva Martínez Pardo ha estat l’autora d’aquesta secció, «Retrats», fins al present número i avui s...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Es comenta a la Xarxa…