En líni@: La religió a debat
A continuació, us presentem els comentaris que ens vau fer arribar després d’haver llegit l’article compartit al fòru...
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
Material per a l’alumnat: Sent la música i crea art
La finalitat d’aquesta proposta és desenvolupar les diferents facultats de la persona integrant les diverses àrees curriculars. Es...
Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
Nens que juguen a «jocs de nenes»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Fake news. Saps distinguir una notícia falsa d’una d’autèntica?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.
Cinema, Holocaust i educació
Un procés com el de l’Holocaust, que desconcerta qui pretén estudiar-lo amb intensitat, ha arribat a constituir-se en un subg&egra...
Yuli, ballant amb les emocions
"Yuli" narra la vida del ballarí cubà Carlos Acosta, des dels seus orígens en un barri humil de l’Havana fins que es va con...