Nens que juguen a «jocs de nenes»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Per què són necessaris els espais d’acompanyament?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Els projectes a la comunitat d´aprenentatge Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
Matemàtiques amb bombolles de sabó
Al present article, s’hi descriu com es poden treballar les formes elementals (cercle, quadrat i triangle) utilitzant bombolles de sabó. ...
Les caixes de fruita: la joguina estrella… any rere any
Qui m’hauria dit mai que, tan sols amb unes caixes de fruita, els infants d’1 a 3 anys poguessin inventar més d’una dotzena d...
Eva Aguado, mestra i col·laboradora de la FMRP de Madrid. “Així és la vida!”
Fa vint anys que té l’ofici de mestra i, actualment, ensenya en una escola rural on acudeixen infants de 3 anys fins a infants de 8......