Investigar la llengua que s’utilitza
L’article mostra una proposta formadora de docents de lletres que va tenir lloc a la Universitat Nacional de San Martín (Argentina). Desp...
Rescat de llegendes urbanes
L’experiència que presentem es basa en una seqüència didàctica sobre el tema de les llegendes treballada amb el profes...
Imaginació literària i conflicte
Al present article s’hi proposa una activitat per aprofitar el potencial de la narrativa de ficció a l’aula no com a mitj&agr...
L’ensenyament de la morfologia des d’una perspectiva sociocultural
Al present article s’hi relata una experiència sobre l’ensenyament de la morfologia a secundària des d’una perspectiva...
L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...
L’escriptura a l’escola primària: les veus del professorat
L’article mostra, a través d’entrevistes a docents, possibles camins de la didàctica de l’ensenyament de l’escri...
Un llibre per resguardar-nos
En el context del sisme que va sacsejar Mèxic el dia 19 de setembre de 2017, en el present article es recupera l’experiència del t...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...