El meu primer congrés de l’MCEP
He assistit per primera vegada a un congrés de l’MCEP i he pogut comprovar que encara hi ha educadores i educadors que creuen en el poder...
Algunes idees sobre la planificació en un projecte de TIL
Marta Vilà Garcia, Rosalía Delgado Girón Institut 9. Santa Coloma de Gramenet L’experiència amb el projecte de tractament in...
El concepto de catálisis
Algunas experiencias y su interpretación Gabriel Pinto Cañón Universidad Politécnica de Madrid. Reales Sociedades Españolas d...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
Flipped classroom en temps de confinament
El flipped classroom no comporta només treballar amb vídeos educatius, sinó també repensar com utilitzem el temps de qu&eg...
Aprendre a argumentar a les aules de primària
El pensament crític i l’argumentació es presenten com a competències per a la vida en els currículums escolars a niv...
De les evidències a la programació de seqüències