El videojoc Hands of Time a classe de matemàtiques
El videojoc Hands of Time a classe de matemàtiques Marcos Campos Nava Universitat Autònoma de l’Estat d’Hidalgo (Mèxic) mca...
La gestió grupal preventiva a l’aula de secundària
Molts docents consideren que l’ambient acadèmic no beneficia l’aprenentatge i creuen que la responsabilitat és de l’al...
Pablo Picasso, entre la imaginación y la realidad
¿Cuál ha sido la experiencia? Nuestro contextoLa experiencia que describiremos a continuación se ha realizado en la escuela Avenç, si...
Recortes sí, ¿pero cuáles?
El clima a l´escola: gestió de les emocions. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
Ciencias sociales y educación para la ciudadanía. Un diálogo necesario
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA La retroacció durant les revisions mútues de cartes Evidència aplicada Comentaris d’un...
Què funciona a l´Institut Obert de Catalunya (IOC)
L’Institut Obert de Catalunya (IOC) gestiona la formació en línia dirigida a obtenir el títol de graduat en educació...