La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...
Evidències: aportacions des de la neurociència i la psicologia cognitiva
El coneixement procedent dels estudis en el camp de la neurociència i de la psicologia cognitiva és de summa rellevància at&egrav...
Ressenya:Todas somos Súper Profe
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Davant la incertesa. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...
La explicación causal en historia: conceptos, aprendizaje y evaluación
Aquest capítol se centra en el concepte, l’aprenentatge i l’avaluació de la competència d’entendre la lò...