En infantil nos comunicamos con las TAC
Motivación del proyectoLa escuela Virolai (Barcelona) está repartida en tres edificios independientes y alejados: dos de educación inf...
Imaginar otra geografía
El proyecto Nós propomos! en la Comunidad Valenciana Vicent Bellver Loizaga IES Número 1. Requena (Valencia) El siguiente texto aborda el...
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos Núria Rodríguez Bodelón Mestra d’educació infantil. Psicopedagoga Escola ...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Evidències per millorar de l’ensenyament de les ciències
Al present article s’hi ofereix una selecció d’idees clau, compartides per la didàctica de les ciències, que ap...
El calaix de sorra (sandplay). Jugar i comunicar amb poques paraules
El calaix de sorra permet expressar-se, simbolitzar i elaborar des del joc contingut psíquic i emocional, encara que verbalitzar les acci...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
Referencias bibliográficas