Dime cómo evalúas y te diré cómo aprenden (a aprender) tus alumnos
Posiblemente, en contextos de educación formal, la evaluación es el dispositivo psicoeducativo que más influencia tiene en la forma en...
EN LÍNE@: ¿Qué pasa con el 0-3?
¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas?
¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas? Noelia Humbría Parra JESWIN THOMAS (UNSPLASH) La invest...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
CONTES
Què veus? URIBE, V.; BESEIRIA, O. (trad.) Barcelona. Ekaré, 2021 Un llibre de cartró que, a través d’imatges acolorides i al...
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
Aprendre a conviure i a habitar el món
Les evidències següents, referides a l’adquisició de les competències socials i ciutadanes, s’han basat en la co...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...