Teatre amb titelles inclusiu
L’experiència parteix de la idea de treballar de manera conjunta amb l’alumnat dos cicles molt diferents, el cicle formatiu de grau...
Aprofundim a l’art. Mes enllà de l’animació lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Placeres complementarios
Uno de mis placeres confesables es la lectura. Otro, el cine. Ambas artes tienen un lenguaje que las identifica, que las hermana y que la...
No es inclusión todo lo que se dice que lo es.
The social dilemma. El dilema de las redes sociales
The Social Dilemma. El dilema de las redes sociales Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Recibir una notificación, sacar el móvil del...
Cap a on anem ara?
Cap a on anem ara? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando....
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...