Hacer de maestro hoy
Fer de mestre avui és diferent de fer de mestre en un altre temps? Possiblement, en el fons, no; ara bé, en les formes, segur que sí. ...
Construir ponts quan s’aixequen murs
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
El proyecto Roma: inclusión en un centro de secundaria
El proyecto Roma es un proyecto de educación inclusiva impulsado y dirigido por el profesor Miguel López Melero, de la Universidad de M...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Tu río te necesita
El alumnado de 5.o de primaria del CEIP Ecoescuela La Inmaculada, de Salar –un municipio granadino de 2.600 habitantes–, descubrió du...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Webs
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...