Mesures educatives per a alumnat amb altes capacitats
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
La convivència a la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un canvi significatiu en la mirada sobre el currículum i els p...
¿Cómo nos expresamos artísticamente? Nos emocionamos a partir de los sentidos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada a la práctica La expresión artística manifestando nuestras emociones es una forma signi...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
CONTES
Moby Dick GEIS, P. Barcelona. Combel, 2021 (La Primera Biblioteca) Patricia Geis ha fet una versió adaptada per als més petits de la casa...
Edith Lasierra: «El projecte es basa en l’escultura comunitària com a eina per a la cohesió...
Edith Lasierra, des de la cooperativa Coopgros, ha estat la responsable de la conceptualització i la coordinadora de Treu la teva Bèstia...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...